ריביירה

פרויקט ריביירה, ניוארק, ניו ג'רזי

בניין עתיק ומלא היסטוריה, בן 100 שנים, ששימש בעבר כמלון לזנות ולנרקומנים בניוארק, ניו ג'רזי. למרות עברו המוזנח והמעורפל, ראינו בו פוטנציאל עצום לשינוי ולתרומה חברתית משמעותית בלב העיר.

התוכנית המקורית שלנו הייתה להפוך את הנכס המוזנח הזה למתחם מגורים מודרני וענק, עם 99 יחידות דיור איכותיות להשכרה. רצינו ליצור הזדמנות לדיור בר השגה ולתרום להתחדשות האורבנית של האזור.

אך לאחר שהגשנו את הבקשה להיתר בנייה, עיריית ניוארק פנתה אלינו עם הצעה מפתיעה ומרגשת – הם ביקשו להשכיר מאיתנו את הבניין כולו. ההצעה הזו פתחה בפנינו דלת להשפעה חברתית עוד יותר משמעותית. כיום, כבר שנה שהעירייה שוכרת מאיתנו את הנכס, ואנחנו נמצאים בעיצומו של משא ומתן לחתימה על חוזה ארוך טווח ל-15 שנים.

הסיבה שהעירייה רצתה לשכור את הנכס כולו היא מרגשת ומעוררת השראה. הם משכנים בבניין אנשים שנפלטו לרחוב, מעניקים להם לא רק קורת גג, אלא גם אוכל, טיפולים רפואיים ופסיכולוגיים לפי הצורך, תמיכה של עובדים סוציאליים, הכשרות מקצועיות וליווי אישי. כל זאת במטרה לסייע להם להשתלב מחדש במעגל העבודה, להתייצב ובסופו של דבר להיות מסוגלים לשכור דירות בכוחות עצמם ולצאת ממעגל חיים ברחוב.

באמצעות שותפות ייחודית זו עם העירייה, אנחנו תורמים באופן ישיר ומשמעותי למאמצים לנקות את רחובות העיר מדרי רחוב ונרקומנים, עוזרים בשיקום שלהם ובסופו של דבר משפרים את איכות החיים והמרקם האנושי בניוארק, העיר שבה אנחנו מנהלים כ-300 יחידות דיור.

זהו פרויקט שמעורר בנו גאווה עצומה – לא רק בגלל ההצלחה העסקית, אלא בעיקר בזכות ההשפעה החברתית העמוקה שלו. בסופו של דבר, הצלחנו להפוך נכס מוזנח ובעייתי למנוע של שינוי חיובי, תקווה והזדמנות חדשה עבור אנשים שנזקקים לכך יותר מכל. זוהי המהות האמיתית של הייעוד שלנו כחברה.

פרויקט ייחודי של השקעה יציבה, ששילב גם קאשפלאו שוטף וגם רווח בשלב המכירה הסופי